Skip to content

Photo of the Day – 11/10/09

November 10, 2009

 Confusion“State of Confusion”

Javajunkee is probably going to start rumors about me on facebook for posting this photo but it’s just too damn funny to NOT post. The confused look on her face is just PRICELESS!

Advertisements
26 Comments leave one →
  1. November 10, 2009 12:07 AM

    She looks as though she is looking at me and wanting to ask if I farted. ROFLMAO!

  2. November 10, 2009 8:38 AM

    “I’m such a sweet lady that I don’t know the first thing about making gangster signs! I have to sit here next to Gangsta Gary while he flashes them so professionally you’d think he was in the mob. Heaven help me! What did I get myself in to!!”

    • November 10, 2009 10:53 AM

      BWAHAHAHAHAHAHAHA….good one Sue! 😀

  3. November 10, 2009 9:08 AM

    lmao…fuck my look…what the hell is wrong with my hand? I’ve played one too many games of bejeweled! OMG gary…that’s too effin funny! I look like I am constipated!

    • November 10, 2009 10:53 AM

      Too many games of bejeweled…..Ha! You kill me Lisa! 😀

  4. November 10, 2009 9:10 AM

    erin thinks that you and nick practice this look! Do you drive around the big city making those faces??

  5. November 10, 2009 9:25 AM

    Bwahahahahaha! Thanks for the morning laughs! I love this pic!

  6. November 10, 2009 10:19 AM

    We all know she’s thinking, “Gansta my ass! The man drives a pink scooter!” 🙂

    • November 10, 2009 10:54 AM

      BWAHAHAHAHAHAHAHA….thanks for making me spit my coffee all over my laptop Heather! 😀

    • November 10, 2009 1:09 PM

      OMG I almost fell off my chair laughing when I read that! OH HHHHH that’s a classic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! And goes by the name Ethel..don’t forget that part!

    • November 10, 2009 3:43 PM

      ROFLMAO! That’s funny!

    • November 10, 2009 5:21 PM

      ROFLMFAO!!!!!!!!! Now that is some funny ass shit JAM!

    • November 10, 2009 7:52 PM

      Bwahahahahahahaha….you guys are killing me here!!! 😀

  7. November 10, 2009 1:13 PM

    the more I look at it that is exactly what i am thinking….I can’t stop laughing now!

    • November 10, 2009 3:45 PM

      Yep, your expression goes with the pink scooter comment! LOL!

    • November 10, 2009 7:50 PM

      BWAHAHAHAHAHAHAHA!

  8. November 10, 2009 1:44 PM

    I still don’t gwet what this gangsta thing is all about

  9. November 10, 2009 1:45 PM

    Ha Ha!!! just read the pink scooter comment 😀

  10. Luisa Doraz permalink
    November 10, 2009 3:02 PM

    I love your first comment! ROFL
    🙂

  11. November 10, 2009 5:22 PM

    I’m just laughing so hard I don’t even know what to say!!!!!!!!!!! I love you both!!!! LMFAO

  12. November 10, 2009 6:22 PM

    LMFAO!!!! The pic, the comments!!!! LMFAO!!!

  13. November 10, 2009 7:53 PM

    BWAHAHAHAHAHAHA

  14. November 11, 2009 6:29 AM

    ha, not only does he drives a pink scooter, he most likely wears matching pink undies…..eh briefs bol…..AND with lime green polka dots too

    chikisses and i’m now rolling on the floor imagining how GOOOD you do hilariously look, Gary….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: