Skip to content

Photo Of The Day – 02/27/09

February 27, 2009

wrestlerMy four year old son Logan, likes to help dad take his photo of the day. It has become something we do together every day.

For today’s photo, I let Logan pick the subject. I told him we would photograph anything he would like and post it to my blog. He was THRILLED that HE got to choose what to photograph for a change! He went into his room and I stayed in the living room. I could hear him going through his toy box looking for something neat to photograph. Five minutes later, he came out with this scary looking dude.

I think he may be a wrestler or something, I don’t know? Logan didn’t know either.  LOL  We didn’t know his name either so Logan named him “George”.

I think Logan did a pretty good job with picking out George to photograph!

Advertisements
14 Comments leave one →
  1. ~*вяσωηιє*~ permalink
    February 27, 2009 1:07 AM

    awww that is sweet! You spending a quality time with your son. I think that is a great thing for a parent and a child to do! You both like photograhy or something? He seems to take the pic really well! Nice!

    Note to self… that sounds like a good idea for families to do.. hmm…

    Thank you for sharing it with us, and thanks to your son for showing us the pic he found! lol, cute

    • February 27, 2009 11:37 AM

      Yes, we like photography very much Brownie. I’m a wedding photographer actually and my son likes to hang with his dad and do what he does. Like father like son!

      Your very welcome Brownie and thanks for taking a look! 🙂

  2. February 27, 2009 8:48 AM

    He kind of looks like the Governor of California, on a bad day with the Unions! Ha Ha Ha Love it, great pick Logan!

  3. February 27, 2009 12:48 PM

    I thought maybe you were ditching the dracula look and this was your new aviator!!! I kill myself!!!

    • February 27, 2009 4:38 PM

      You know, I could really use this as my avatar! Except for his face and the clothing, we could pass as twins! His buldging biceps, pulsating pecs, tempting triceps and quivering quads are EXACTLY like mine. Yep, twins I tell ya!!! ROFLMAO!!

      I had to laugh when I saw you said “I kill myself”. I will crack a lame joke around my wife or my kids and laugh at myself and say “I kill me”!

  4. February 27, 2009 1:12 PM

    GREAT job Logan!!! I can imagine how excited he was to help you. I can almost see him rummaging through his toy box looking for the PERFECT toy!!! Makes me smile… 🙂

    • February 27, 2009 4:56 PM

      Oh YES, he was THRILLED! I gotta let him do that more often. Glad I could make you smile Nikki! 🙂

  5. ~*вяσωηιє*~ permalink
    February 27, 2009 4:30 PM

    Damn, a wedding photographer!:o Sounds like your pretty good at it! Hope I get to be a real photographer someday… 😀

    • February 27, 2009 5:29 PM

      Yep, a real live honest to goodness wedding photographer Brownie. 🙂 Are you aspiring to be a photographer someday?

  6. ~*вяσωηιє*~ permalink
    February 28, 2009 1:23 AM

    LOL!
    There was someone I knew few months ago, she is too a wedding photographer. And yup I want to be a photographer, but well I am kinda of but not a career wise. My boyfriend is nagging me to go out and take some more pictures (he thinks I’m good, but I think I’m pretty rubbish for starters..). LOL! The way you took pictures, I quite like it. *thumbs up*

  7. ~*вяσωηιє*~ permalink
    February 28, 2009 1:29 AM

    Hopefully in time, I’ll be able to take more pictures… We shall see 🙂

  8. lviss permalink
    March 2, 2009 10:03 PM

    Looks like a man with a disturbed digestion.

    • March 2, 2009 10:31 PM

      Yeah, he does kinda look like he may have a little blockage. 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: