Skip to content

New Theme

February 27, 2009

Hello everyone!!

First time visitors to Gary’s World are certainly not going to notice anything new here but for you repeat visitors and “regulars”, you have probably already noticed the change in the “theme” of Gary’s World. I hope I didn’t freak you out! Did you have to look twice to make sure you were at the right place?

If you are at this point looking closely at your screen and thinking or saying out loud, “what?  I don’t see anything new….I don’t see what he is talking about”, you may want to google “ADHD” and act accordingly.  🙂

I’m SURE I would have chosen the “Vigilance” theme when I started this blog just a short time ago but it was not available yet. I think this theme became available the end of last month or the beginning of this month? I liked the “Pressrow” theme I was using but I find the new theme a little “cleaner”. The links on the right are a little larger and easier to read. The body of the blog is a little larger and not so center weighted and there are a few options I like that the “Pressrow” theme didn’t offer. I do however have to make a new header image.  🙂

Happy blogging and have a GREAT weekend everyone!!

Advertisements
23 Comments leave one →
  1. February 27, 2009 9:40 AM

    Love the new theme! How fun it’s great now that you have decorated the blog Toga, …….Toga,…….. Toga………… ;+).

  2. February 27, 2009 12:47 PM

    Hey, it’s great. I have wanted to change my theme a few times but I’m such a creature of habit and like things the way they are! The only trouble I had was finding the comment button but now I know where it is!! It was a blond moment!!! I like this a lot.

    • February 27, 2009 4:35 PM

      Thanks Joy! I’m liking it so far. I must be blonde too because I had a hard time finding the comment button too. LOL I hope that doesn’t detour people from leaving comments.

  3. February 27, 2009 1:00 PM

    I agree it is cleaner looking. It’s interesting how other have theirs set up. I likey!!!! 🙂

    • February 27, 2009 4:48 PM

      I thought if anyone would be “freaked out” by the new look it would be you Nikki. You know, the whole blonde thing and all. Glad to hear you handled it all ok and didn’t get too confused or anything. (KIDDING) ROFLMAO!!!!

  4. ~*вяσωηιє*~ permalink
    February 27, 2009 4:03 PM

    hehe, the new theme came out like a week ago or something. I tried it on one of my blogs, and I played around it abit. It was pretty cool (but still learning…). You can actually make the right side abit shorter too. 😀
    Nah, I didn’t think there was something wrong, coz I guess the background colour is white, so I kind of knew I’m on the right blog, LOL! It is cool, I like your header in the previous theme (did you take that pic yourself? If so, that is pretty awesome!). And oh, did you know you can add am alert box? yeah…nice huh?

    Keep it up, I think your blog is awesome. It got the funny bits, quite exciting and cheery. *thumbs up* Keep it up! 😀 Will keep visiting.

    • February 27, 2009 5:34 PM

      I haven’t played around with it much yet. I will probably do some playing around later tonight and this weekend. Yes, I did take the header photo myself and thank you very much for your compliment. Photographers LOVE to hear good things about their photos!! 🙂

      I did notice that alert box you talked about but didn’t really look into what it does. What is it????

      Thanks for dropping by Brownie and yes, please keep visiting!! 🙂

  5. ~*вяσωηιє*~ permalink
    February 27, 2009 4:05 PM

    oh ok, sorry didn’t notice the custom header was already there! :S sorry, my bad. Yup, so far, looking good! 😀

    • February 27, 2009 5:31 PM

      Oh no problem Brownie! We’ll just say you were having a “blonde moment”. Oh wow, there I go again with the blonde comments. SORRY NIKKI! ROFLMAO!

      Thanks Brownie!!

  6. February 27, 2009 4:48 PM

    Ah, Gary…you looked younger on the other one! LOL ROFL Great change! Now, get to work on those wedding photos! Quit messing around! *)* Ha Ha Ha LMAO

    • February 27, 2009 5:28 PM

      Maybe I’m just having a “blonde moment” here Luisa but what do you mean by “you looked younger on the other one?” Sorry!!

      Oh, and a big sorry to Nikki for for the “blonde moment” comment. ROFLMAO! I KILL ME!!!

  7. February 27, 2009 8:10 PM

    I was just kidding around! LOL ROFL LMAO Your” portrait” looks the same, that is what I meant, silly!

  8. February 27, 2009 8:15 PM

    AH! I see now! Sorry Luisa! Like I said, I was having a “blonde moment”. LOL

  9. February 27, 2009 8:49 PM

    That;s OK, Gary! I understand! (Cough…Cough!!!!)
    Hey Gary, how do you like my link to laughwithdoraz? Cute , huh?

    • February 27, 2009 10:00 PM

      Yeah, that’s pretty cool! I likey! 🙂 Is that a self portrait? LOL

  10. February 28, 2009 12:20 AM

    I like it. It is a bit scary, though, how the icons are a little bigger in the comments. I may have to change mine…

    I was toying with switching to this theme, too, but decided to stick with my current theme, which is the last new one that WordPress came out with.

  11. February 28, 2009 1:14 AM

    That would be me on a good day! LOL *)*

  12. ~*вяσωηιє*~ permalink
    February 28, 2009 11:14 AM

    Oh, just forgot to talk abit about the alert box.. You can see the alert box (the one that got a purple text) on my tester blog…
    http://toffee09.wordpress.com
    It’s kind of like “Annoucement of the day” if you like to call it, or even a “Shout Box”.
    But… you need to do the html code for it. I just learnt how to do it.
    well I hope, lol! Still learning, but seem to pick up few things.:D

    Will Keep Visiting 🙂

  13. February 28, 2009 9:31 PM

    I’M NOT BLONDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • February 28, 2009 11:07 PM

      Really? I thought you were? I don’t know why I thought it but I thought you were. SORRY!!! 🙂

  14. lviss permalink
    March 2, 2009 9:59 PM

    I go for the content of your blog not the theme.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: